თემატური გეგმა - X კლასი

თემატური_გეგმა-მათემატიკა_X_კლასი.
თემატური გეგმა
საგანიმათემატიკა
კლასი: X
მასწავლებლის სახელი, გვარი მზია ბრაჭული

გაკვეთილის თემატიკა
საათების რაოდენობა
ჩატარების დრო
რესურსები
მიზნები და ამოცანები
თავი. გამეორება. სიმრავლერიცხვითი სიმრავლეები (25 სთ)
1
სიმრავლე ქვესიმრავლე. სიმრავლის მოცემის ხერხები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
2
მოქმედებები სიმრავლეებზე. ვენის დიაგრამები
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
3
ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების გამოყენებით
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
ჯგუფური მუშაობა
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფურცლები
სხავადასხვა ხერხის გამოყენებით სიმრავლეებზე მოქმედებები. კრიტიკული აზროვნების განვითარება
4
რაციონალური რიცხვები. მათი ჩაწერის სხვადასხვა ფორმა
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
მათ. X.1 მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლის ქვესისტემების ერთმანეთისაგან განსხვავება
5
ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლე
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
X.2 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა პოზიციუ სისტემების/ ნამდვილ რიცხვთა ქვესისტემების ერთმანეთთან დაკავშირება
6
ფესვი. წილადმაჩვენებლიანი ხარისხი
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.3 მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება და მოქმედებების შედეგების შეფასება
7
რიცხვითი შუალედები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.3 მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება და მოქმედებების შედეგების შეფასება
საკონტროლო წერა №1
1
ტესტური დავალებები
8
წრეწირის სიგრძე. წრის ფართობი
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, ფარგალი, სახაზავი
მათ. X.9 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიულ ფიგურათა წარმოდგენისა და დებულებათა ფორმულირების ხერხების გამოყენება
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს სეუძლია ობიექტთა ზომებისა და ობიექტთა შორის მანძილის დადგენა
I I თავი. ფუნქცია. მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა (53 სთ)
9
სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების მაგალითები. ფუნქცია
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
10
ფუნქციის გრაფიკი
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
11
სიმრავლეებს შორის დამოკიდებულებებისა და ფუნქციის მოცემის ხერხები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
12
ფუნქციის თვისებები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფურცლები
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
13
ჯგუფური მუშაობა
გრაფთა თეორიის გამოყენება
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, ფურცლები
14
წრფივი ფუნქცია; კვადრატული ფუნქცია;  ფუნქცია
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
15
ჯგუფური მუშაობა. მონაცემთა მათემატიკური მოდელი, კვადრატული ფუნქცია
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, ფურცლები
16
მოდულის შემცველი ფუნქციები
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
17
საკონტროლო წერა №2
1
ტესტური დავალებები
გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე
18
ფიგურათა ასახვა
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
19
ცენტრული და ღერძული სიმეტრიები
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
20
მობრუნება
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
21
მობრუნებათა კომპოზიცია
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
22
რადიანული ზომა
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
23
მონაცემთა შეგროვება
პროექტი: მარტივი რიცხვები
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
კომპიუტერი, ინტერნეტი
მათ. X.13 მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების შეგროვება
24
მონაცემთა კლასიფიკაცია სიხშირეთა ცხრილი
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.13 მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების შეგროვება
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
25
მონაცემთა წარმოდგენის სხვადასხვა ხერხი. წერტილოვანი და სვეტოვანი დიაგრამები
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
კომპიუტერი, ინტერნეტი
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
26
ვაგრძელებთ მონაცემთა თვასაჩინოდ წარმოდგენის ხერხების გაცნობას.
პროექტი: საქართველოში ეკოლოგიური პრობლემების შესახებ
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
კომპიუტერი, ინტერნეტი
მათ. X.16 მოსწავლეს სეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
სტატისტიკური მონაცემების შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები:
27
საშუალო, მოდა, მედიანა. პროექტი
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
28
მონაცემთა გაფანტულობის საზომები: გაბნევის დიაპაზონი, საშუალო კვადრატული გადახრა. ჯგუფური მუშაობა (საშუალო კვადრატული გადახრის პოვნა
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
საკონტროლო წერა №3
თემა: რადიანული ზომა, გეომეტრიული გარდაქმნები, მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
1
ტესტური დავალებები
29
მიმდევრობა
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
30
რეკურენტული წესით მოცემული მიმდევრობა
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
31
ჯგუფური მუშაობა: მარტივი და რთული პროცენტის დარიცხვის წესი
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
32
არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიების პირველი nწევრის ჯამის ფორმულები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
საკონტროლო წერა №4
თემა: მიმდევრობები
1
ტესტური დავალებები
I I I თავი. გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე. დებულებათა დასაბუთების ხერხები (27სთ)
33
ჭეშმარიტი და მცდარი წინადადებები.წინადადების უარყოფა. კონტრამაგალთი
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
34
შებრუნებული და მოპირდაპირე დებულებები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
35
ჯგუფური მუშაობა
ამოცანების ამოხსნა ცხრილების, გრაფების გამოყენებით
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
36
თეორემები და აქსიომები. თეორემათა დამტკიცების ხერხები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
მათ. X.9 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიულ ფიგურათა წარმოდგენისა და დებულებათა ფორმულირების ხერხების გამოყენება
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
ჯგუფური მუშაობა
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
გამოუმუშავდეს მოსწავლეს მუშაობის დაგეგმვის, ოპტიმალური ვარიანტის შერჩევის უნარი; მათემატიკური აპარატის პრაქტიკული გამოყენების უნარი
37
ღერძულ სიმეტრიათა კომპოზიცია
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
სახაზავი
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
38
პარალელურ გადატანათა კომპოზიცია
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
სახაზავი
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
39
ჯგუფური მუშაობა
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
პარალელურ გადატანის თვისებათა განხილვა დასაბუთების სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით
ჯგუფური მუშაობა
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
მოდელის მიხედვით პრაქტიკული ამოცანის შედგენა
40
წრფივ ორუცნობიან უტოლობათა სისტემა
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ.X.7 მოსწავლეს შეუძლია უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას
21
ჯგუფური მუშაობა
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
მოსწავლეებისათვის აქტუალური თემის მიხედვით შექმნილი არატრივიალური ამოცანის მათემატიკური მოდელის შექმნა
41
ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. VII. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას
ჯგუფური მუშაობა
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
ხარჯთაღრიცხვის ამოცანის მაგალითზეზოგიერთი პრაქტიკული ამოცანის ორუცნობიან განტოლებათა სისტემით მოდელირების ხერხის დაუფლება
საკონტროლო წერა №5
თემა: დებულებათა დასაბუთების ხერხები;
გეომეტრიულ გარდაქმნათა კომპოზიცია; ორუცნობიანი განტოლებები და უტოლობები
1
ტესტური დავალებები
IV თავიგეომეტრიული ფიგურები სიბრტყეზე და სივრცეში (15 სთ)
42
მსგავსი ფიგურები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
43
ჰომოთეტია
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
44
მსგავსების ასახვა. სამკუთხედის მსგავსების ნიშნები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
საკონტროლო წერა6
თემა: სამკუთხედების მსგავსება
1
ტესტური დავალებები
45
სივრცეში წერტილების, წრფეების, სიბრტყეების ურთიერთგანლაგების შესახებ
2
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
46
მრავალწახნაგები. ორ წერტილს შორის მანძილი სივრცეში
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
თავი. ტრიგონომეტრიული თანაფარდობები სამკუთხედში (18 სთ)
47
სინუსების თეორამა
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
48
კოსინუსების თეორემა
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
49
სამკუთხედის გვერდებსა და კუთხეებს სორი დამოკიდებულებები
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
50
ჯგუფური მუშაობა
სამკუთხედის ამოხსნის მაგალითები
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
სამკუთხედების ამოხსნის შედეგების სათითაოდ გააზრება
51
სამკუთხედის ფართობის ფორმულები
4
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
საკონტროლო წერა7
თემა: ტრიგონომეყტრიული თანაფარდობები სამკუთხედში
1
ტესტური დავალებები
VI თავი. ალბათობა. თვლის პოზიციური სისტემები (17 სთ)
52
ალბათობის ფორმულა
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
53
ხდომილობათა სივრცე
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
54
ფარდობითი სიხშირე და ალბათობა
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
55
ალბათობის გამოთვლის მაგალითები
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
ჯგუფური მუშაობა
1
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
ნაშთთა არითმეტიკის თვისებების გააზრება
56
მთელი რიცხვების გაყოფადობა
3
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
X.2 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა პოზიციუ სისტემების/ ნამდვილ რიცხვთა ქვესისტემების ერთმანეთთან დაკავშირება
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
საკონტროლო წერა8
თემა: ალბათობის ფორმულა. დამტკიცებათა სხვადასხვა ხერხი
1
ტესტური დავალებები
გამეორება
22


No comments:

Post a Comment