თემატური_გეგმა-მათემატიკა_X_კლასი.
თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა
კლასი: X
მასწავლებლის სახელი, გვარი მზია ბრაჭული
№
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
მიზნები და ამოცანები
|
I თავი. გამეორება. სიმრავლე. რიცხვითი სიმრავლეები (25 სთ)
|
|||||
1
|
სიმრავლე ქვესიმრავლე. სიმრავლის მოცემის ხერხები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
|
|
2
|
მოქმედებები სიმრავლეებზე. ვენის დიაგრამები
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
|
|
3
|
ამოცანების ამოხსნა ვენის დიაგრამების გამოყენებით
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
|
|
ჯგუფური მუშაობა
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფურცლები
|
სხავადასხვა ხერხის გამოყენებით სიმრავლეებზე მოქმედებები. კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
||
4
|
რაციონალური რიცხვები. მათი ჩაწერის სხვადასხვა ფორმა
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
|
მათ. X.1 მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლის ქვესისტემების ერთმანეთისაგან განსხვავება
|
|
5
|
ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლე
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
|
X.2 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა პოზიციუ სისტემების/ ნამდვილ რიცხვთა ქვესისტემების ერთმანეთთან დაკავშირება
|
|
6
|
ფესვი. წილადმაჩვენებლიანი ხარისხი
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.3 მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება და მოქმედებების შედეგების შეფასება
|
|
7
|
რიცხვითი შუალედები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.3 მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება და მოქმედებების შედეგების შეფასება
|
|
საკონტროლო წერა №1
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
|||
8
|
წრეწირის სიგრძე. წრის ფართობი
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, ფარგალი, სახაზავი
|
მათ. X.9 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიულ ფიგურათა წარმოდგენისა და დებულებათა ფორმულირების ხერხების გამოყენება
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს სეუძლია ობიექტთა ზომებისა და ობიექტთა შორის მანძილის დადგენა
|
|
I I თავი. ფუნქცია. მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა (53 სთ)
|
|||||
9
|
სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების მაგალითები. ფუნქცია
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
|
|
10
|
ფუნქციის გრაფიკი
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
|
|
11
|
სიმრავლეებს შორის დამოკიდებულებებისა და ფუნქციის მოცემის ხერხები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
|
|
12
|
ფუნქციის თვისებები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფურცლები
|
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
|
|
13
|
ჯგუფური მუშაობა
გრაფთა თეორიის გამოყენება
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, ფურცლები
|
||
14
|
წრფივი ფუნქცია; კვადრატული ფუნქცია; ფუნქცია
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
|
|
15
|
ჯგუფური მუშაობა. მონაცემთა მათემატიკური მოდელი, კვადრატული ფუნქცია
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, ფურცლები
|
||
16
|
მოდულის შემცველი ფუნქციები
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები
|
მათ. X.6 მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისესბების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების შესასწავლად
|
|
17
|
საკონტროლო წერა №2
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
||
გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე
|
|||||
18
|
ფიგურათა ასახვა
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
|
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
19
|
ცენტრული და ღერძული სიმეტრიები
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
|
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
20
|
მობრუნება
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
|
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
21
|
მობრუნებათა კომპოზიცია
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
|
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
22
|
რადიანული ზომა
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები, სახაზავი, ფარგალი
|
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
|
|||||
23
|
მონაცემთა შეგროვება
პროექტი: მარტივი რიცხვები
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
კომპიუტერი, ინტერნეტი
|
მათ. X.13 მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების შეგროვება
|
|
24
|
მონაცემთა კლასიფიკაცია სიხშირეთა ცხრილი
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.13 მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების შეგროვება
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
|
|
25
|
მონაცემთა წარმოდგენის სხვადასხვა ხერხი. წერტილოვანი და სვეტოვანი დიაგრამები
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
კომპიუტერი, ინტერნეტი
|
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
|
|
26
|
ვაგრძელებთ მონაცემთა თვასაჩინოდ წარმოდგენის ხერხების გაცნობას.
პროექტი: საქართველოში ეკოლოგიური პრობლემების შესახებ
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
კომპიუტერი, ინტერნეტი
|
მათ. X.16 მოსწავლეს სეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
|
|
სტატისტიკური მონაცემების შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები:
|
|||||
27
|
საშუალო, მოდა, მედიანა. პროექტი
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
|
|
28
|
მონაცემთა გაფანტულობის საზომები: გაბნევის დიაპაზონი, საშუალო კვადრატული გადახრა. ჯგუფური მუშაობა (საშუალო კვადრატული გადახრის პოვნა
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.14 მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
|
|
საკონტროლო წერა №3
თემა: რადიანული ზომა, გეომეტრიული გარდაქმნები, მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
|||
29
|
მიმდევრობა
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
|
|
30
|
რეკურენტული წესით მოცემული მიმდევრობა
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
|
|
31
|
ჯგუფური მუშაობა: მარტივი და რთული პროცენტის დარიცხვის წესი
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
|
|
32
|
არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიების პირველი nწევრის ჯამის ფორმულები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
X.8 მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
|
|
საკონტროლო წერა №4
თემა: მიმდევრობები
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
|||
I I
I თავი. გეომეტრიული გარდაქმნები სიბრტყეზე. დებულებათა დასაბუთების ხერხები (27სთ)
|
|||||
33
|
ჭეშმარიტი და მცდარი წინადადებები.წინადადების უარყოფა. კონტრამაგალთი
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
|
|
34
|
შებრუნებული და მოპირდაპირე დებულებები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
|
|
35
|
ჯგუფური მუშაობა
ამოცანების ამოხსნა ცხრილების, გრაფების გამოყენებით
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
||
36
|
თეორემები და აქსიომები. თეორემათა დამტკიცების ხერხები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
მათ. X.9 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიულ ფიგურათა წარმოდგენისა და დებულებათა ფორმულირების ხერხების გამოყენება
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
|
|
ჯგუფური მუშაობა
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
გამოუმუშავდეს მოსწავლეს მუშაობის დაგეგმვის, ოპტიმალური ვარიანტის შერჩევის უნარი; მათემატიკური აპარატის პრაქტიკული გამოყენების უნარი
|
||
37
|
ღერძულ სიმეტრიათა კომპოზიცია
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
სახაზავი
|
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
|
|
38
|
პარალელურ გადატანათა კომპოზიცია
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
სახაზავი
|
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
|
|
39
|
ჯგუფური მუშაობა
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
პარალელურ გადატანის თვისებათა განხილვა დასაბუთების სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით
|
|
ჯგუფური მუშაობა
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
მოდელის მიხედვით პრაქტიკული ამოცანის შედგენა
|
||
40
|
წრფივ ორუცნობიან უტოლობათა სისტემა
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ.X.7 მოსწავლეს შეუძლია უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას
|
|
21
|
ჯგუფური მუშაობა
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
მოსწავლეებისათვის აქტუალური თემის მიხედვით შექმნილი არატრივიალური ამოცანის მათემატიკური მოდელის შექმნა
|
|
41
|
ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. VII. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას
|
|
ჯგუფური მუშაობა
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
ხარჯთაღრიცხვის ამოცანის მაგალითზეზოგიერთი პრაქტიკული ამოცანის ორუცნობიან განტოლებათა სისტემით მოდელირების ხერხის დაუფლება
|
||
საკონტროლო წერა №5
თემა: დებულებათა დასაბუთების ხერხები;
გეომეტრიულ გარდაქმნათა კომპოზიცია; ორუცნობიანი განტოლებები და უტოლობები
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
|||
IV თავი. გეომეტრიული ფიგურები სიბრტყეზე და სივრცეში (15 სთ)
|
|||||
42
|
მსგავსი ფიგურები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
|
|
43
|
ჰომოთეტია
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
|
|
44
|
მსგავსების ასახვა. სამკუთხედის მსგავსების ნიშნები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
მათ. X.12 მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული გარდაქმნების კვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას
|
|
საკონტროლო წერა №6
თემა: სამკუთხედების მსგავსება
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
|||
45
|
სივრცეში წერტილების, წრფეების, სიბრტყეების ურთიერთგანლაგების შესახებ
|
2
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
46
|
მრავალწახნაგები. ორ წერტილს შორის მანძილი სივრცეში
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
V თავი. ტრიგონომეტრიული თანაფარდობები სამკუთხედში (18 სთ)
|
|||||
47
|
სინუსების თეორამა
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
48
|
კოსინუსების თეორემა
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
49
|
სამკუთხედის გვერდებსა და კუთხეებს სორი დამოკიდებულებები
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
50
|
ჯგუფური მუშაობა
სამკუთხედის ამოხსნის მაგალითები
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
სამკუთხედების ამოხსნის შედეგების სათითაოდ გააზრება
|
|
51
|
სამკუთხედის ფართობის ფორმულები
|
4
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.10 მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების დასაბუთება
მათ. X.11 მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა ობიექტთა შორის მანძილების დადგენა
|
|
საკონტროლო წერა №7
თემა: ტრიგონომეყტრიული თანაფარდობები სამკუთხედში
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
|||
VI თავი. ალბათობა. თვლის პოზიციური სისტემები (17 სთ)
|
|||||
52
|
ალბათობის ფორმულა
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
|
|
53
|
ხდომილობათა სივრცე
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
|
|
54
|
ფარდობითი სიხშირე და ალბათობა
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
|
|
55
|
ალბათობის გამოთვლის მაგალითები
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
მათ. X.15 მოსწავლეს შეუძლია შემთხვევითობის ალბათური მოდელებით აღწერა
მათ. X.16 მოსწავლეს შეუძლია სტატისტიკური და ალბათური ცნებებისა და პროცედურების გამოყენება ყოველდღიურ ვითარებაში
|
|
ჯგუფური მუშაობა
|
1
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
ფურცლები
|
ნაშთთა არითმეტიკის თვისებების გააზრება
|
||
56
|
მთელი რიცხვების გაყოფადობა
|
3
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები,
|
X.2 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა პოზიციუ სისტემების/ ნამდვილ რიცხვთა ქვესისტემების ერთმანეთთან დაკავშირება
მათ. X.4 მოსწავლე იყენებს მსჯელობის, დასაბუთების სხვადასხვა ხერხებს
X.5 მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნა
|
|
საკონტროლო წერა №8
თემა: ალბათობის ფორმულა. დამტკიცებათა სხვადასხვა ხერხი
|
1
|
ტესტური დავალებები
|
|||
გამეორება
|
22
|
No comments:
Post a Comment