თემატური_გეგმა-მათემატიკა_VI_კლასი.
თემატურ კალენდარული გეგმა
2016–2017
სასწ. წელი.
საგანი – მათემატიკა
მასწავლებელი: მზია ბრაჭული
კლასი- VI
|
||||||||
№
|
გაკვეთილის გეგმა
|
სთ რაოდენობა
|
დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
სტანდარტის შესაბამისი შედეგები და ინდიკატორები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
1
|
როგორ ჩავწერთ და ვალაგებთ ნატურალურ რიცხვებს. რა ვიცით წილადების შესახებ?
|
7
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული, მარკერები
|
საერთო საკლასო, დამოუკიდებელი. კითხვები 5 კლასში ნასწავლი მასალიდან, გახსენება, გამეორება, ამოცანების ამოხსნა ჯგუფურად და ინდივიდუალურად.
|
მოცემული ციფრებით ქმნის უდიდეს და უმცირეს რიცხვებს. წილადის გამოსახულებაში უთთებს მის მთელ და წილად ნაწილებს, წილადის მრიცხველს და მნიშვნელს. იყენებს ამ ცოდნას ათწილადების შედარებასა და დალაგებისას. გამოსახავს წილადს უკვეცი ფორმით.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
|
||
2
|
ვიწყებთ ათწილადების შესწავლას. ათწილადების შედარება და დალაგება. ათწილდის დამრგვალება – შემაჯამებელი წერა #1
|
9
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული, მარკერები, ფურცლები
|
საერთო, საკლასო, დამოუკიდებელი.– სშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ათწილადის ახსნა, მათი შედარება, დალაგება, მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა ათწილადებზე. ათწილადების დამრგვალება მეათედამდე, მეასედამდე და ა. შ. შესაბამისი მაგალითები და ამოცანები. დამოუკიდებელი სამუშაო. მოსწავლეთა შეფასება. საშინაო დავალების მიცემა.
(შემაჯამებელი წერა №1)
|
გამოსახავს ათწილადებს სხვადასხვა სახით. წერს სასრულ ათწილადს წილადის სახით.კითხულობს სასრული ათწილადის ჩანაწერს.უთითებს თანრიგებს და ასახელებს ციფრთა მნიშვნელობებს თანრიგების მიხედვით. იყენებს ამ ცოდნას ათწილადების შედარების და დალაგებისას რიცხვით სხივზე. ამრგვალებს ათწილადებს მოცემული სიზუსტით (მეათედი, მეასედი) მიახლოებით პოულობს არითმეტიკული გამოსახულების მნიშვნელობას.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
3
|
ათწილადების ზოგიერთი გამოყენება, დამატებითი ამოცანები. შემაჯამებელი წერა #2
|
4
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული, მარკერები, ფურცლები
|
საერთო, საკლასო, დამოუკიდებელი.– სშინაო დავალების პრეზენტაცია, განვლილი მასალის განმტკიცება, ამოცანებისა და მაგალითების ამოხსნა. დამოუკიდებელი წერა. ათწილადებზე მოქმედებები და მათი შესაბამისი გამოყენება ამოცანებში. მოსწავლეთა შეფასება.
საშინაო დავალების მიცემა.
შემაჯამებელი წერა №2
|
იყენებს ათწილადებზე გამრავლებას ზომის (სიგრძე, ფართობი, წონა, მოცულობა)მცირე ერთეულის დიდ ერთეულთან თანაფარდობის გამოსახვისათვის. ერთმანეთთან აკავშირებენ სიგრძის, ფართობის და მოცულობის შესაბამის ერთეულებს. წილადის გამოსახულებაში უთითებს მის მთელ და წილად ნაწილებს, წილადის მრიცხველს და მნიშვნელს. იყენებს ამ ცოდნას წილადების შეფასებისას.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
4
|
ათწილადების შეკრება და გამოკლება.
|
5
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული, მარკერები, ფურცლები
|
საერთო საკლასო, დამოუკიდებელი.– სშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ახსნა, განმტკიცება, ათწილადების ქვეშმიწერაით შეკრება და გამოკლება., კითხვები და მაგალითები მასალის ირგვლივ. დამოუკიდებელი სამუშაო. საშინაო დავალების მიცემა.
საერთო საკლასო მუშაობა, წყვილური, გაკვეთილის შეჯამება, მოსწავლეთა შეფასება. საშინაო დავალების მიცემა.
|
წერს სასრულ ათწილადს წილადის სახით. იყენებს რაციონალური რიცხვის ჩაწერის ექვივალენტურ ფორმებს და არითმეტიკულ მოქმედებათა თვისებების გამოთვლების გასამარტივებლად. ამრგვალებს ათწილადებს მოცემული სიზუსტით. მიახლოებით პოულობს არითმეტკული გამოსახულების მნიშვნელობას იყენებს წილადის ძირითად თვისებას, წილადებზე შეკრება–გამოკლების მოქმედებების შესრულებისას, პოულობს მოცემული რიცხვის ნაწილს და ხსნის შებრუნებულ ამოცანას.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
5
|
ათწილადის გამრავლება და გაყოფა ნატურალურ რიცხვზე
|
6
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი
|
საერთო საკლასო, დამოუკიდებელი მუშაობა,– საშინაო დავალების პრეზენტაცია, გაურკვევლების ამოხსნა.ათწილადების გახსენება, ჩაწერა და წაკითხვა. გამრავლებასა და გაყოფაზე მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა. კითხვები მასალის ირგვლივ, მასალის განმტკიცება. მოსწავლეთა შეფასება. საშინაო დავალების მიცემა. გაკვეთილის შეჯამება.
|
ასრულებს არითმეტიკულ მოქმედებებს არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე და აფასებს მოქმედებათა შედეგს. პოულობს უცნობ გამყოფს მოცემული განაყოფითა და გასაყოფით. ანალოგიურად პოულობს ერთ–ერთ უცნობ თანამამრავლს მოცემული მეორე თანამამრავლითა და ნამრავლით, ასაბუთებს პასუხს.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
6
|
ათწილადის ათწილადზე გაყოფა, შედეგის დამრგვალება.
|
5
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული, მარკერები, ფურცლები
|
საერთო საკლასო, დამოუკიდებელი მუშაობა,– საშინაო დავალების პრეზენტაცია, განვლილი მასალის გახსენება, მოკლე მიმოხილვა, ახალი მასალის ახსნა, განმტკიცება, კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა გაყოფასა და ათწილადების დამრგვალებაზე.
რიცხვის დამრგვალების წესის გახსენება. გაკვეთილის შეჯამება. მოსწავლეთა შეფასება. საშინაო დავალების მიცემა.
|
ასრულებს არითმეტიკულ მოქმედებებს არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე და აფასებს მოქმედებათა შედეგს. პოულობს უცნობ გამყოფს მოცემული განაყოფითა და გასაყოფით. ანალოგიურად პოულობს ერთ–ერთ უცნობ თანამამრავლს მოცემული მეორე თანამამრავლითა და ნამრავლით, ასაბუთებს პასუხს. ამრგვალებს ათწილადებს მოცემული სიზუსტით. მიახლოებით პოულობს არითმეტიკული გამოსახულების მნიშვნელობას.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
7
|
რიცხვითი და ასოითი გამოსახულების შედგენა. შემაჯამებელი წერა #3
|
4
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული, მარკერები, ფურცლები
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის, ასოითი გამოსახულების ახსნა, განმტკიცება, კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა რიცხვითი და ასოით გამოსახულებების შედგენით.განტოლების ამოხსნა (გახსენება), ჯგუფური და საერთო საკლასო მუშაობა. მასალის შეჯამება და განმტკიცება. მოსწავლეთა შეფასება. საშინაო დავალების მიცემა.
შემაჯამებელი წერა №3
|
გამოთვლებზე ამოცანების ამოხსნისას მსჯელობს, რა უფრო მიზანშეწონილია, არითმეტიკული მოქმედებათა შეფასება თუ მისი ზუსტი მნიშვნელობის პოვნა. არითმეტიკული მოქმედებების საშუალებით ამარტივებს რიცხვით და ასოით გამოსახულებებს. იყენებს კომუტაციურობის, ასოციაციურობისა და ალგებრული გამოსახულებების ექვივალენტურობის დასადგენად.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
8
|
წილადის ჩაწერა ათწილადის სახით. წილადების საერთო მნიშვნელამდე მიყვანა.
|
4
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული,
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ნატურალური რიცხვების გაყოფის გახსენება, წილადის ჩაწერა ათწილადის სახით. რიცხვის ჯერადის გახსენება. კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა. დამოუკიდებელი წერა. საერთო საკლასო, მუშაობა.
ახსნილის მასალის შეჯამება გამტკიცება. მოსწავლეთა შეფასება, საშინაო დავალების მიცემა.
|
ასრულებს არითმეტიკულ მოქმედებეს არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე და აფასებს მოქმედებათა შედეგს. პოულობს წილადის მნიშვნელის საერთო ჯერადებს და აფასებს მათ. პოულობს უცნობ გამყოფს მოცემული განაყოფითა და გასაყოფით.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
9
|
წილადებისა და შერეული რიცხვების შედარება, წილადების შეკრება და გამოკლება.
|
4
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული,
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ახსნა, კავშირი ძველთან. წილადების საერთო მნიშვნელის პოვნა, რიცხვის ჯერადის გახსე–ნება. წილადების დაყვანა ერთ მნიშვნელამდე, შედარება, შეკრება და გამოკლება. მასალის განმტკიცება,
მაგალითე–ბისა და ამოცანების ამოხსნა. საერთო საკლასო, დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობა. ახსნილის მასალის შეჯამება გამტკიცება. მოსწავლეთა შეფასება, საშინაო დავალების მიცემა.
|
წილადის გამოსახულებაში უთითებს მის მთელ და წილად ნაწილებს, წილადის მრიცხველს და მნიშვნელს. იყენებს ამ ცოდნას წილადების შეფასებისას შედარებისა და დალაგებისას, შეკრებისა და გამოკლებისას. ასრულებს არითმეტიკულმოქმედებებს არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე და აფასებს მოქმედებათა შედეგს.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
10
|
წილადების გამრავლება და გაყოფა. ამოცანების ამოხსნა. შემაჯამებელი წერა #4
|
5
|
სახელმძღვ. დამხმარე სახელმძღ. (ნურკი. ტელგმა) დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ახსნა, განმტკიცება, კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა წილადების გაყოფასა და გამრავლებაზე. საერთო საკლასო, დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობა. ახსნილის მასალის შეჯამება გამტკიცება. მოსწავლეთა შეფასება, საშინაო დავალების მიცემა. შემაჯამებელი წერა №4
|
ასრულებს არითმეტიკულ მოქმედებებს არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე და აფასებს მოქმედებათა შედეგს. პოულობს უცნობ გამყოფს მოცემული განაყოფითა და გასაყოფით. ანალოგიურად პოულობს ერთ–ერთ უცნობ თანამამრავლს მოცემული მეორე თანამამრავლითა და ნამრავლით. ასაბუთებს პასუხს.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
11
|
რიცხვითი უტოლობის თვისებები. დამატებითი ამოცანები. შემაჯამებელი წერა #5
|
12
|
სახელმძღვ. დამხმარე სახელმძღ. (ნურკი. ტელგმა) დაფა, ცარცი
|
სემესტრში ნასწავლი მასალის გახსენება, მოკლე მიმოხილვა. მიცემული დავალების პრეზენტაცია, ამოცანებისა და მაგალითების ამოხსანა. ახალი მასალის ახსნა, განმტკიცება, კითხვები მასალის ირგვლივ. რიცხვითი უტოლობის თვისებების გაცნობა და მათი გამოყენება ამოცანებისა და მაგალიტებია სამოხსნა უტოლობების გამოყენებით. საერთო საკლასო, მუშაობა. მოსწავლეთა შეფასება, საშინაო დავალების მიცემა.
შემაჯამებელი წერა №5
|
ადგენს რეალური ვითარების ან მისი სიტყვიერი აღწერის შესაბამის ტოლობას, უტოლობას ან განტოლებას.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
12
|
გეომეტრიული ფიგურები, ჯგუფური მუშაობა წრე და წრეწირი. ორი წრეწირის ურთიერთ–განლაგების შემთხვევები. შემაჯამებელი წერა #6
|
11
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი,ფიგურების მოდელები, ფარგალი, სახაზავი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ახსნა
და განმტკიცება,მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა. წრისა და წრეწირის ხაზვა. კითხვები მასალის ირგვლივ. დამოუკიდებელი წერა. საერთო საკლასო, მუშაობა. მოსწავლეთა შეფასება, გაკვეთილის შეჯამება. საშინაო დავალების მიცემა.
შემაჯამებელი წერა №6
|
ადგენს ფიგურებს და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმათებებს. სხვადასხვა ფიგურისათვის ითვლის და ერთმანეთს ადარებს ეილერის მახასიათებლის მნიშვნელობებს. იყენებს გეომეტრიულ გარდაქმნებს ფიგურათა კონგრუენტულობის და სიმეტრიულობის დასადგენად. აკეთებს დასკვნას სიბრტყეზე წრეწირების ურთიერთგანლაგების შესახებ, მათ ცენტრებს შორის მანძილისა და რადიუსების გამოყენებით.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
13
|
ღერძული სიმეტრია, პარალელური გადატანა
|
6
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი, სახაზავი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ღერძული სიმეტრიისა და პარალელური გადატანის ახსნა
და განმტკიცება, მასალის ირგლივ მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა.
დამოუკიდებელი წერა. საერთო საკლასო, მუშაობა. მოსწავლეთა შეფასება, გაკვეთილის შეჯამება. საშინაო დავალების მიცემა
|
ახდენს გეომეტრიული გარდაქმნების დემონსტრირებას. ახდენს მოცემული ბრტყელი ფიგურის (წერტილი, მონაკვეTი, ტეხილი, მრავალკუთხედი) პარალელურ გადატანას ისე, რომ მისი მითითებული წერტილი გადაჰყავს სიბრტყის მითითებულ წერტილში. აგებს ბრტყელი ფიგურის სიმეტრიულ ფიგურას მითითებული სიმეტრიის ღერძის მიმართ უჯრიან ფურცელზე. პოულობს ფიგურათა სიმეტრიული კონფიგურაციის სიმეტრიის ღერძს. ასაბუთებს პასუხს
(გადაკეცვით, სარკით და ა.შ.)
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
14
|
ფიგურის ფართობი, მართკუთხედის ფართობის გამოთვლა. სივრცული ფიგურები. შემაჯამებელი წერა #7
|
9
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი,ფიგურების მოდელები, სახაზავი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ფიგურათა ფართობების ახსნა, სივრცული ფიგურებისა და მართკუთხედის ფართობის გახსნება, განვლილის დაკავშირება განმტკიცება, მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა ფართობებზე. დამოუკიდე–ბელი წერა. საერთო საკლა–სო, ჯგუფური მუშაობა. მოსწავლეთა შეფასება, გაკვეთილის შეჯამება. საშინაო დავალების მიცემა.შემაჯამებელი წერა №7
|
ფარავს ბრტყელ ფიგურას კვადრატული ერთგვაროვანი ბადით და აფასებს მის ფართობს. რეალურ ვითარებაში პოულობს მართკუთხა ობიექტის (საკლასო ოთახის ) ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაფერის ერთეულებში (წილადების გამოყენებით). იყენებს ფართობის ადიციურობას ფართობის გამოთვლაზე პრაქტიკული ამოცანების გადასაჭრელად.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
15
|
მოცულობა. სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებები დამატებითი ამოცანები. შემაჯემებელი წერა #8
|
9
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი,ფიგურების მოდელები, სახაზავი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის მოცულობის ახსნა მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა მოცულობასა და სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებებზე. დამოუკიდებელი წერა. საერთო საკლასო, ჯგუფური მუშაობა. მოსწავლეთა შეფასება, გაკვეთილის შეჯამება. საშინაო დავალების მიცემა.შემაჯამებელი წერა №8
|
ასახელებს სივრცული ფიგურის შესაძლო ტიპს მისი მოცემული გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით. ამზადებს სივრცული ფიგურის შლილს. განასხვავებს სივრცულ ფიგურებს მათი შლილების მიხედვით. მოცემული დამოკიდებულებისათვის თვისობრივად და რაოდენობრივად აღწერს თუ რა გავლენას ახდენს ერთი სიდიდის ცვლილება მასზე დამოკიდებულ მეორე სიდიდეზე და სხვა ატრიბუტებზე. განავრცობს სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამომსახველ ცხრილს.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
16
|
მონაცემთა შეგროვება, მონაცემთა მოხერხებული წარმოდგენა. მაგალითების განხილვა.
|
6
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, მონაცემთა შეგროვება, წინა კლასში ნასწავლის გახსენება, კავშირი ძველთან. კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა მონაცემთა შეგროვებაზე. მონაცემთა შეგროვება (გამოკითხვით, დაკვიევებით) ცხრილის, დიაგრამებისა და სხვადასხვა სახით. საერთო საკლასო, ჯგუფური მუშაობა. მოსწავლეთა შეფასება, გაკვეთილის შეჯამება. საშინაო დავალების მიცემა.
|
მოიპოვებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს. ატარებს მარტივ სტატისტიკურ ექსპერიმენტს და აგროვებს მონაცემებს. ირჩევს მონაცემთა შეგროვებას შესაფერის საშუალებას (დაკვირვება, გაზომვა, და ა. შ.) იყენებს მას და ასაბუთებს. ახდენს მონაცემთა კლასიფიკაციას და დალაგებას. ქმნის მონაცემთა ცხრილებს.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
17
|
წრიული და სვეტოვაბნი დიაგრამები
|
4
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი, კომპიუტერი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ახსნა დაკავშირება ისტ–ში ნასწავლ წრიულ და სვეტოვან დიაგრამებთან. საგნებს შორის კავშირი. კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა. საერთო საკლასო, ჯგუფური მუშაობა. მოსწავლეთა შეფასება, გაკვეთილის შეჯამება. საშინაო დავალების მიცემა.
|
ახდენს თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა კლასიფიკაციას და დალაგებას. აგებს წრიულ და სვეტოვან დიაგრამებს (როდესაც მონაცემები იძლევა სკალის ადვილად შერჩევის საშუალებას.)
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
||
18
|
მონაცემთა შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები. ამოცანის ამოხსნის სხვადასხვა ხერხი. შემაჯამებელი წერა #9
|
10
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია,
განვლილი მასალის განმტკიცება, კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით. დამოუკიდებელი წერა. საერთო საკლასო, ჯგუფური მუშაობა. საშინაო დავალების მიცემა.შემაჯამებელი წერა №9
|
აკეთებს თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემტა ინტერპრეტაციას და ელემენტარულ ანალიზს. ითვლის შემაჯამებელ რიცხვით მახასიათებელს დისკრეტული რაოდენობრივი მონაცემებისათვის და იყენებს მათ მონაცემთა ერთობლიობის დასახასიატებლად. ადარებს მონაცემთა რამდენიმე ერთობლიობას მატი წინასწარ მოცემული სტატისტიკური მახასიათებლების საშუალებით. პოულობს მონაცემთა ერთობლიობაში არსებულ კანონზომიერებებს და მსჯელობს მათზე.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. შემაჯამებელ–განმსაზღვრელი
|
||
19
|
ამოცანები გამეორებისათვის. შემაჯამებელი წერა #10
|
12
|
სახელმძღვ. კალამი დაფა, ცარცი
|
საშინაო დავალების პრეზენტაცია, ახალი მასალის ახსნა. განმტკიცება, კითხვები მასალის ირგვლივ. მაგალითებისა და ამოცანების ამოხსნა. დამოუკიდებელი წერა. საერთო საკლასო, მუშაობა. საშინაო დავალების მიცემა.
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
|
No comments:
Post a Comment