თემატურიგეგმა
2016–2017
სასწ. წელი.
საგანი – მათემატიკა
კლასი- V
მასწავლებელი: მზია ბრაჭული
|
||||||||
გაკვეთილისგეგმა
|
სთ;რაოდენობა
|
დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილისტიპიდააქტივობები
|
სტანდარტისშესაბამისიშედეგებიდაინდიკატორები
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
|
1
|
ნატურალურირიცხვისწაკითხვისადაჩაწერისწესები. მილიონზემეტირიცხვები.
|
4
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი
|
საერთოსაკლასო, დამოუკიდებელი.
|
იყენებსახალრიცხვითსახელებს, პოზიციურსისტემასდაახდენსნატურალურირიცხვებისკლასიფიკაციას. მსჯელობს 10–ობითპოზიციურისისტემისუპირატესობაზეპოულობსრიცხვისთანრიგსმოცემულჩანაწერში, ადარებსდაალაგებსმილიონზემეტრიცხვებს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
2
|
მილიონზემეტირიცხვები, მათიშედარებადადალაგება
|
5
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი
|
სშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, საერთოსაკლასომუშაობამაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელისამუშაო. საშინაოდავალების მიცემა.
(შემაჯამებელიწერა №1)
|
კითხულობსმილიონზემეტრიცხვებს, პოულობსრიცხვისთანრიგსმოცემულჩანაწერში, ადარებსდაალაგებსმილიონზემეტრიცხვებს. განასხვავებსკენტდალუწრიცხვებს.
იყენებსრიცხვისკვადრატისცნებას, ამოიცნობორნიშნანატურალურრიცხვებსშორისნატურალურირიცხვისკვადრატს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი, განმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
3
|
ნატურალურირიცხვებისშეკრებადაგამოკლება. ამოცანებისამოხსნა
|
6
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი
|
სშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელისამუშაო. საშინაოდავალების მიცემა.
დამოუკიდებელიწერა.
|
ასრულებსმოქმედებებსნატურალურრიცხვებზე.
ირჩევსდაიყენებსრიცხვებისმოქმედებათაშესრულებისადექვატურხერხს
|
განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
4
|
რიცხვითისხივი.
|
3
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი
|
სშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. დამოუკიდებელისამუშაო. საშინაოდავალების მიცემა.
დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასომუშაობა, წყვილური, დამოუკიდებელი. შეჯამება, საშინაოდავალებისმიცემა.
|
ასრულებსმოქმედებებსნატურალურრიცხვებზე.
ირჩევსდაიყენებსრიცხვებისმოქმედებათაშესრულებისადექვატურხერხს, ალაგებსრიცხვებსსიდიდისმიხედვითრიცხვითსხივზე, ერკვევაორიენტაციაში
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
5
|
ნატურალურირიცხვებისგამრავლებადაგაყოფა
|
7
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
შემაჯამებელიწერა №2
|
ასრულებსმოქმედებებსნატურალურრიცხვებზე.
ამოცანისგათვალისწინებითნაშთითგაყოფისშემთხვევაშიახდენსინტერპრეტაციას. ახდენსერთნაირმნიშვნელიანიმარტივიწილადებისშეკრება –გამოკლებას.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი, განმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
6
|
საკოორდინატობადე. ამოცანებისამოხსნა
|
4
|
დაფა, ცარცისაკოორდი–ნატობადეებისნახაზები
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. გამზადებულსაკოორდინატობადეზეორიენტაციებსადაკოორდინატებზევარჯიშისაერთოსაკლასომუშაობა, დამოუკიდებელიწერა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
ორიენტირებსბადითდაფარულარეზე. კოორდინატებისგამოყენებითაღწერსმდებარეობასდაიყენებსამხერხსრეალურვითარებაში. (კინოთეატრი, ჭადრაკი)
აღწერსრუქაზეორიანმეტიპუნქტისურთიერთმდებარეობასოთხიმიმართულებისგამოყენებით.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
7
|
ასოითიგამოსახულებისშედგენისადაგამარტივებისმეთოდები
|
4
|
დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნაასოითგამოსახულებებზე. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
შეადგენსდაამარტივებსალგებრულგამოსახულებასმათემატიკურიამოცანისამოხსნისას. ადგენსამოცანისშესაბამისგანტოლებას, ასოითგამოსახულებას
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
8
|
ამოცანებისამოხსნარიცხვითიანასოითიგამოსახულებებით
|
3
|
დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, განვლილიმასალის განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნაასოითგამოსახულებებზე. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
გამოსახავსდააღწერსსიდიდეებსშორისდამოკიდებულებას. ადგენსასოითგამოსახულებას, განტოლებასამოცანისშესაბამისად. აღწერსთურაგავლენასახდენსერთისიდიდისცვლილება მეორეზე
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი, განმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
9
|
ხარისხი, ხარისხისგამოყენება.
|
7
|
დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნახარისხისგამოყენებით. ხარისხისცნება. საერთოსაკლასო, მუშაობა. დამოუკიდებელიწერა. საშინაოდავალების მიცემა.
შემაჯამებელიწერა №3
|
იყენებსახალრიცხვითსახელებს, ახდენსნატურალურირიცხვებისკლასიფიკაციას. იყენებს 10–ისხარისხებსდიდირიცხვებისჩაწერისას. იყენებსრიცხვისკვადრატისცნებას, ამოიცნობსორნიშნანატურალურრიცხვებსშორისნატურალურირიცხვისკვადრატს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი, განმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
10
|
რიცხვისჯერადებიდაგამყოფები. მარტივიდაშედგენილირიცხვები
|
6
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითე–ბისადაამოცანებისამოხსნა. წესებითურაარისრიცხვისჯერადიდაგამყოფი. მარტივიდაშედგენილირიცხვებისრაობა. რატომარშეიძლებალუწირიცხვიგარდა 2–საიყოსმარტივი. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშა–ობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
იყენებსახალრიცხვითსახელებს, ახდენსნატურალურირიცხვებისკლასიფიკაციას. პოულობსმოცმულერთნიშნადაორნიშნარიცხვებისჯერადებსადაგამყოფებს. განასხვავებსკენტ, ლუწ , მარტივდაშედგენილრიცხვებს. ასაბუთებს 2–ზე, 3–ზე, 5–ზე, გაყოფადობისნიშნებს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი,
|
||
11
|
წრეწირი, წრედამათინაწილები
|
5
|
სახელმძღვ., დაფა, ცარცი, ფარგალიდასახაზავი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა, განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. წრეწირისდწრისხაზვაფარგლისსაშუალებით. წრისადაწრეწირისელემენტები: რადიუსი, ქორდა, დიამეტრი.
ამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა. შემაჯამებელიწერა №4
|
ამოიცნობს, აღწერსდა დაგამოსახავსგეომეტრიულფიგურებს.
–უთითებსწრის/წრეწირისელემენტებს. კორექტულადიყენებსწრეწირთან/წრესთანდაკავშირებულტერმინებს (ცენტრი, დიამეტრი, რადიუსი, ქორდა,) ყოფსწრეწირს/წრეს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი, განმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
12
|
წილადი, როგორცმთელისნაწილი. წილადიროგორცერთობლიობისნაწილი
|
6
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისადაგანვლილისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
კითხულობს, გამოსახავს, აფასებს, ადარებსდაალაგებსწილადებს.
კითხულობსდაგამოსახავსჩვეულებრივ/შერეულწილადებს. უთითებსმათჩანაწერშიწილადისმრიცხველსდამნიშვნელსმთელდაწილადნაწილებს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი,
|
||
13
|
წილადიდანატურალურირიცხვებისგაყოფა
|
3
|
სახელმძღვ. დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისადაგანვლილისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. წილადისადაგაყოფისმნიშვნელობა. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
კითხულობს, გამოსახავს, აფასებს, ადარებსდაალაგებსწილადებს.
ადარებსორწილადს, მათშორისწილადისძირითადითვისებებისგამოყენებით.
წერსშერეულწილადს ,,არაწესიერი“ წილადისსახითდაპირიქით.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი,
|
||
14
|
წილადებისტოლობა, წილადისგამარტივება
|
5
|
სახელმძღვ. დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისადაგანვლილისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა. შემაჯამებელიწერა №5
|
კითხულობს, გამოსახავს, აფასებს, ადარებსდაალაგებსწილადებს.
კითხულობსდაგამოსახავსჩვეულებრივ/შერეულწილადებს. უთითებსმათჩანაწერშიწილადისმრიცხველსდამნიშვნელსმთელდაწილადნაწილებს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელგანმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
15
|
შერეულირიცხვებიდაწილადები. წილადებისადაშერეულირიცხვებისშედარება
|
5
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისაახსნაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
ადარებსორწილადს, მათშორისწილადისძირითადითვისებებისგამოყენებით.
ასრულებსმოქმედებებსნატურალურრიცხვებზედატოლმნიშვნელიანწილადებზე.
მსჯელობს, თუროგორიცვლებაწილადიმნშვნელისანმრიცხველის ,,ჯერ/ით“ გაზრდითანშემცირებით.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
16
|
წილადებისჯამისშეფასება. წილადებისშეკრება. წილადებისგმრავლებანატურალურრიცხვებზე
|
6
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. წილადებისშეკრებასადაგამრავლებაზე. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა. შემაჯამებელიწერა №6
|
ასრულებსმოქმედებებსნატურალურრიცხვებზედატოლმნიშვნელიანწილადებზე. ირჩევსდაიყენებსნატურალურრიცხვებზემოქმედებათაშესრულებისადექვატურხერხს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელგანმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
17
|
წილადისგამოკლება, შერეულირიცხვებისშეკრებადაგამოკლება
|
7
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. შერეულირიცხვებისშეკრებასადაგამოვლებაზე. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
ასრულებსმოქმედებებსნატურალურრიცხვებზედატოლმნიშვნელიანწილადებზე. ახდენსერთნაირიმნიშვნელისმქონემარტივწილადებზეარითმეტიკულიმოქმედებისდემონსტრირებასდამოქმედებათაშედეგისინტერპრეტაციასმოდელისგამოყენებით.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელ
|
||
18
|
შერეულირიცხვებისშეკრებისადაგამოკლებისმაგალითები.
ამოცანებისამოხსნასინჯვისმეთოდით
|
5
|
სახელმძღვ. კალამი, დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია,
განვლილიმასალისგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. შერეულირიცხვებისშეკრებასადაგამოვლებაზე. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა. შემაჯამებელიწერა №7
|
იყენებსმოქმედებათათვისებებსდამათშორისკავშირებსშერეულრიცხვებზეგამოთვლებისშესრულებისას/მათგასამარტივებლად (შერეულირიცხვებისშეკრება/გამოკლება, წილადისრიცხვზეგამრავლება)
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელგანმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
19
|
დროისადასიგრძისერთეულები
|
5
|
სახელმძღვ. კალამიდაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. სიგრძისერთეულთაშედარება, დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
იყენებსდაერთმანეთთანაკავშირებსზომისსხვადასხვაერთეულებს.
ერთმანეთთანაკავშირებსსიგრძისდაფართობისერთეულებს, განსაზღვრავსდროსდადროისინტერვალს
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელ
|
||
20
|
მასისერთეულები. ამოცანებისამოხსნა (ნაშთისგამოყენება)
|
5
|
სახელმძღვ. კალამიდაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა– ნაშთიანგაყოფაზე, დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშა–ობა. საშინაოდავალების მიცემა.
შემაჯამებელიწერა №8
|
იყენებსრიცხვისკვადრატისჩანაწერს. იყენებსდროის 12 და 24 საათიანფორმატებსდაარითმეტიკულმოქმედებებისგამოყენებით. იყენებსნაშთითგაყოფასზომისმოცემულერთეულებშიმონაცემებსსხვაერთეულითგამოსახვისას.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელგანმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
21
|
მრავალკუთხედი. კუთხე, კუთხეებისშედარება. მართობულიწრფეები
|
6
|
სახელმძღვ. კალამი, სახაზავი, დაფა, ცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. ფიგურებისხაზვა, კუთხეებიდამისიელემენტები სამკუთხედი. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
ხაზავსდაამოიცნობს, აღწერსდაგამოსახავსგეომეტრიულფიგურებს. ადგენსმიმართებებსფიიგურებსშორისდაფიგურისელემენტებსშორის.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
22
|
სამკუთხედები, მრავაკუთხედისკუთხეებიდაგვერდები.
ამოცანებიგამეორებისათვის.
|
7
|
სახელმძღვ. კალამიდაფა, სახაზავიცარცი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. ფიგურებისხაზვა, კუთხეებისადასამკუთხედისელემენტები. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
შემაჯამებელიწერა №9
|
ახდენსსამკუთხედებისკლასიფიკაციასმისიკუთხეებისმიხედვით
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელიგანმსაზღვრელ–შემაჯამებელი
|
||
23
|
ფართობი, ფართობისშეფასება, ამოცანებისნიმუშებიმათემატიკურიშეჯიბრებისათვის
|
3
|
ფიგურები, სახაზავიდაფა, ცარცი, მეტრიანისაზომი
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. ფიგურებისხაზვა, ფართობისცნებადაგამოთვლა. ფორმულები. მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
პოულობსდაადარებსბრტყელიფიგურისფართობებს. ფიგურისფართობისგამოსათვლე–ლადშესაბამისიერთეულისშერჩევა. –ფართობისსხვადასხვაერთეულებისდაკავშირებაფიგურათაურთიერთშეთავსებითადარებსანაფასებსფიგუ–რებისფართობებს (მაგ. ერთითუთავსდებამეორე–შიე.ი s–ზე)აფასებსფი–გურისფართობებს. ატარებსფიგურისფართობისდასა–დგენად გაზომვებსდაგამოთვლებს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
24
|
მართკუთხაპარალელოპიპედისწახნაგებიდაწიბოები. ზოგიერთისივრცულიფიგურა
|
4
|
გეომტრიულიფიგურები, სახაზავიდაფა, ცარცი,
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკი–ცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. ფიგურებისხაზვა,
მაგალითებისადაამოცანებისამოხსნა. დამოუკიდებელიწერა. საერთოსაკლასო, მუშა–ობა. საშინაოდავალების მიცემა. შემაჯამებელიწერა №10
|
ამოიცნობს, აღწერსდაგამოსახავსგეომეტრიულფიგურებს.
–სივრცულიფიგურისმოდელიზეუთითებსპარალელურდაურთიერთგადამკვეთწახნაგებს, მსჯელობსგადაიკვეთებათუარამოცემულიწახნაგებიმათიგავრცობის
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელიგანმსაზღვრელ–შემაჯამებელ
|
||
25
|
ვიყენებთმონაცემთაშეგროვებისსხვადასხვახერხს
|
3
|
დაფა, ცარცი, ცხრილებისახელძღვანელო
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. განმტკიცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. საერთოსაკლასო, მუშა–ობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
მოიპოვებსდასმულიამოცანისამოსახსნელადსაჭიროთვისებრივრარაოდენობრივმონაცემებს
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
26
|
წარმოვადგენთმონაცემებსცხრილისსახით. ვიყენებთცხრილსამოცანებისამოხსნისას
|
3
|
დაფა, ცარცი, ცხრილები, სახელმძღ.
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკი–ცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. საერთოსაკლასო, მუშა–ობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
წარმოადგენსთვისებრივდარაოდენობრივმონაცემებსდასმულიამოცანისამოსახსნელადხელსაყრელიფორმით.
კლასიფიირებულიმონაცემებისათვისცალსახაშესაბამისობისმითითებულიწესითქმნისპიქტოგრამას, რომლისერთისიმბოლოშეესაბამებარამოდენიმემონაცემებს.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
27
|
ვხსნითამოცანებსცხრილისანდიაგრამიგამოყენებით. პიქტოგრამა, სვეტოვანიდიაგრამა
|
4
|
დაფა, ცარცი, ცხრილები, სახელმძღ.
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკი–ცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. საერთოსაკლასო, მუშაობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
კლასიფიირებულიმონაცემებისათვისცალსახაშესაბამისობისმითითებულიწესითქმნისპიქტოგრამას, სვეტოვანდიაგრამას. ადარებსმონაცემთაერთობლიობასდაწარმოაჩენსთვისებრივდარაოდენობრივმსგავსებასადამათშორის.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
||
28
|
ამოცანები 5 კლასისკურსისგასამეორებლად
|
5
|
დაფა, ცარცი, , სახელმძღ.
|
საშინაოდავალების პრეზენტაცია, ახალიმასალისახსნა. ახალისადა განვლილიმასალისდაკავშირებაგანმტკი–ცება, კითხვებიმასალისირგვლივ. საერთოსაკლასო, მუშა–ობა. საშინაოდავალების მიცემა.
|
მიმდინარე განმავითარებელი. მიმდინარეგანმსაზღვრელი
|
Pages
- Home
- თემატური გეგმა - V კლასი
- თემატური გეგმა - VI კლასი
- თემატური გეგმა - X კლასი
- თემატური გეგმა - XI ლასი
- თემატური გეგმა - XII კლასი
- სილაბუსები - X კლასი
- გაკვეთილი - 1
- გაკვეთილი 2
- სილაბუსი - ინტეგრირებული გაკვეთილები
- შემაჯამებელი - 5 კლასი
- შემაჯამებელი - 6 კლასი
- შემაჯამებელი - 7 კლასი
- შემაჯამებელი - მე-10 კლასი
- შემაჯამებელი მე-11 კლასი
- ელ. რესურსი
- ჩემს შესახებ
თემატური გეგმა - V კლასი
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment