შემაჯამებელი სამუშაო
პირველი.
მე-10 კლასი.
1)ვთქვათ A არის 4-ის ჯერადთა სიმრავლე, B
კი 64-ის გამყოფთა სიმრავლე,მაშინ
Aი B
იქნება.
2)სურათზე A, B, C სიმრაავლეებია.დავწეროთ დაშტრიხული ნაწილი სიმრაავლეებით.
3)შევადაროთ გამოსახულებები:
5,634(68)
5,6346834
4)200 გამოკითხულიდან 35-ს მოსწონს ლურჯი ფერი,40-ს
ყვითელი ფერი,50-ს წითელი ფერი,მათგან 15-ს მოსწონს ლურჯიც დაყვითელიც,20-ს წითელი და ყვითელი, მათგან 5-ს ლურჯიც.10-ს ლურჯი
დაწითელი. რამდენს არ მოსწონს არცერთი ფერი?
5)შევადაროთ
√736 და √5642
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება 2 ქულით.
შემაჯამებელი სამუშაო მე-2
მე-10 კლასი.
მოცემული ნახაზის მიხედვით ვუპასუხოთ კითხვებს:
1)სად არის ფუქცია დადებითი?
2)სად არის ფუნქცია უარყოფითი?
3)სად არის ფუნქცია ზრდადი?
4) სად არის ფუნქციაკლებადი?
5)სად არის ფუნქცია ნულის ტოლი?
6)რა არის ფუნქციის განსაზღვრის არე?
7)რა არის ფუნქფიის მნიშვნელობათა სიმრავლე?
8)რომელია ფუნქციის მინიმუმის წერტილი?
9)რომელია ფუნქციის მაქსიმუმის წერტილი?
10)ფუნქცია ლუწია თუ კენტი?
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება
ფასდება ერთი ქულით.
შემაჯამებელი
სამუშაო მე-3
მე-10 კლასი.
x′=x-8 y′=y-11
ვიპოვოთ M წერტი;ის კოორდინატები.
2)ვიპოვოთ [3;7) შუალედის სიმეტრიული სუალედი რიცხვით
წრფეზე ატვლის სათავის მიმართ.
3)A წერტილი ჯერ 20 გრადუსიანი
კუთხით მობრუნდა შემდეგ -50 გრადუსიანი კუთხით რამდენი გრადუსითაა წერტილი მობრუნებული?
4)ვიპოვოთ π/5-ის გრადუსული ზომა.
5)ვიპოვოთ
120 გრადუსიანი კუთხის რადიანული ზომა.
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება
ფასდება 2 ქულით.
შემაჯამებელი
სამუშაო მე-4
მე-10 კლასი.
მოცემულია მონაცემთა
სიხშირეთა ცხრილი:
მონაცემები
|
-1
|
0
|
1
|
3
|
5
|
სიხშირე
|
5
|
3
|
10
|
3
|
4
|
1)ვიპოვოთ მოდა.
2)ვიპოვოთ მედიანა.
3)ვიპოვოთ დიაპაზონი.
4)ვიპოვოთ ართმეტიკული საშუალო.
5)ვიპოვოთ საშუალო
კვადრატული გადახრა.
შეფასების სქემა:
პირველი 4 დავალება
ფასდება თითო ქულით. მე-5 დავალება ფასდება 6 ქულით.
შემაჯამებელი
სამუშაო მე-5
მე-10 კლასი.
1)Sl არის ღერზული
სიმეტრია x=-2 ღერძის მიმართ. ვიპოვოთ K(-3;-5)
წერტილის ანასახი Sl ასახვისას.
2)ვიპოვოთ
C(4;-3) წერტილის a(2;-7) ვექტორით პარალელური გადატანისას კოორდინატები.
3)Sl არის ღერძული
სიმეტრია y=2 ღერძის მიმართ. S2
არის ღერძული სიმეტრია x=3 ღერძის მიმართ.ვიპოვოთ S2 0 Sl ასახვისას L(2;3) წერტილის ანასახი AB ვექტორით პარალელურად გადატანილი წერტილის კოორდინატები,თუ
A(4;5) ,B(7;-4)
4)პარალელური
გადატანისას R(7;5) წერტილი აისახება R′ წერტილზე.
რა წრფეზე აისახება ამ პარალელური გადატანით y=3x+2 წრფე?
შეფასების სქემა:
პირველი, მე-2,მე-4 დავალებები ფასდება ორ- ორი ქულით.მე-3
დავალება ფასდება 4 ქულით.
შემაჯამებელი სამუშაო მე-6
მე-10 ლკასი.
1)დავშტრიხოთ სისტემის ამონახსნი.
2)ამოვხსნათ განტოლება:
3)ხეხილის ბაღს
მართკუთხედის ფორმა აქვს.მისი ფართობი 1800 მ²-ია.ბაღის სიგრძე სიგანეზე 30მ-ით მეტია.ვიპოვოთ
სიგრძე და სიგანე.
შეფასების სქემა:
პირველი დავალება
ფასდება 4 ქულით. მე-2 და მ-3 დავალება ფასდებასამ-სამი ქულით.
შემაჯამებელი
სამუშაო მე-7
მე-10 კლასი.
1)ჰომოთეტია,
რომლის კოეფიციენტია -1
ა)ღერძული სიმეტრიაა ბ)იგივური ასახვაა
გ)ცენტრული სიმეტრიაა დ)პარალელური გადატანაა
2)ჰომოთეტიის
ცენტრზე გამავალი წრფე ჰომოთეტიით აისახება
ა)ამ წრფის მართობულ
წრფეზე ბ)თვით ამ წრფეზე
გ)ამ წრფის პარალელურ
წრფეზე
3)ვთქვათ Н ჰომოთეტია
გადაადგილებაა. იპოვეთ ამ ჰომოთეტიის К კოეფიციენტი
ა)2 ბ)3 გ)±1 დ)±2
4)სურათზე წარმოდგენილი
სამკუთხედებიდან მსგავსი სამკუთხედებია
1)ა,ბ,გ 2)ბ,გ 3)ა,გ
5)ნებისმიერი
ჰომოთეტიით უძრავი წერტილი არის
ა)ჰომოთეტიის
ცენტრი ბ)ნებისმიერი
წერტილი
გ)ჰომოთეტიურ
ფიგურების შუა წერტილი
6)ავაგოთ С წერტილი, რომლის კოორდინატებია С(2;1;3)
7)МΝΚΔ ტრაპეციაა ΜΔiiΝΚ; ΜO=5; OK=4; NK=6
ვიპოვოთ ტრაპეციის დიდი ფუძე.
შეფასების სქემა:
პირველი 5 დავალება
ფასდება თითო ქულით. მე-6 დავალება ფასდება 2 ქულით. მე-7 დავალება ფასდება 3 ქულით.
შემაჯამებელი სამუშაო მე-8
მე-10 კლასი
1)სამკუთხედის გვერდებია
6სმ,8სმ და 10სმ. დიდი
გვერდის პირდაპირ მართი კუთხეა.
ვიპოვოთ მასზე შემოხაზული
წრეწირის სიგრძე.
2)მართკუთხა სამკუთხედის
კათეტებია 3სმ და 4სმ. ვიპოვოთ
მართი კუთხის ბისექტრისის სიგრძე.
3)სამკუთხედის გვერდების
სიგრძეებია 1,5√2სმ; 2,5√2სმ
და3სმ. ვიპოვოთ უდიდესი
გვერდისადმი გავლებული მედიანის
სიგრძე.
4)სამკუთხედის გვერდებია
10სმ; 10,5სმ;12,5სმ. ვიპოვოთ
უდიდესი კუთხის კოსინუსი.
5)a=14სმ; c=21სმ;
β=124◦ ვიპოვოთ ამ სამკუთხედის დანარჩენი
გვერდები და კუთხეები.
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება
თითო ქულით.
შემაჯამებელი სამუშაო
მე-9
მე-10 კლასი.
1)ვიპოვოთ სამკუთხედის
ფართობი, თუ მისი გვერდებია 5სმ;
12სმ; 13სმ.
2)ვიპოვოთ რომბის
ფართობი , თუ მისი გვერდი 8,4სმ-ია,
ხოლო მისი ერთერთი
კუთხე 60°-ია.
3)ABC სამკუთხედის
AB და AC გვერდები ტოლია
და უდრის 5სმ-ს.
A წვეროდან დაშვებული სიმაღლე 4სმ-ია.
ვიპოვოთ ამ ფართობის
ფართობი.
4)ვიპოვოთ სამკუთხედზე
შემოხაზული და სამკუთხედში
ჩახაზული წრეწირის რადიუსები,
თუ სამკუთხედის გვერდებია
8სმ; 10სმ; 14სმ.
5)ვიპოვოთ სამკუთხედის
ფართობი, თუ მისი ერთი გვერდი8,4სმ,
ხოლო მასთან მდებარე
კუთხეებია 120° და
30°.
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება
ფასდება ორ-ორი ქულით.
შემაჯამებელი
სამუშაო მე-10
მე-10 კლასი.
1)რამდენი ოთხნიშნა რიცხვის დაწერა შეიძლება რიცხვეით:2; 0; 7; 9, თუ
ციფრებს გავიმეორებთ?
2)რამდენი ხუთნიშნა
რიცხვის დაწერა შეიძლება, თუ ერთეული და ათეული
ერთნაირი ექნებათ?
3)რა არის ალბათობა
იმისა, რომ ორი კამათლის გაგორებისას დუბლი მოვა?
4) ჩავწეროთ რიცხვი
ათობით სისტემაში:(1011)₂
5)ჩავწეროთ რიცხვი
ორობით სისტემაში: (209)₁₀
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება
ფასდება 2 ქულით.
No comments:
Post a Comment