შემაჯამებელი - 6 კლასი

                             შემაჯამებელი პირველი
                                   მე-6 კლასი
       1)      შევადაროთ  წილადები:

5/13     8/13                              7/4   7/9                                    5/6     3/4


2)დავწეროთ მოცემული წილადის ტოლი წილადი, რომლის მნიშვნელიც იქნება 72

                    2/8

         2)      შევასრულოთ მოქმედებები:

ა) 3/7+5/9
ბ) 25/6+34/5
გ) 5+23/4
დ)8/9-3/7
ე) 10-11/3
ვ) 52/3-2


შფასების სქემა:

პირველი დავალება ფასდება 3 ქულით, მე-2 დავალება ერთი ქულით,მე-3 დავალება ფასდება 6 ქულით.




შემაჯამებელი სამუშაო მე-2

მე-6 კლასი.

ვიპოვოთ გამოსახულებათა მნიშვნელობები.

1) (14/9+25/6-23/4)*(5/11+10/20)
2) 23/4:(11/2-2/5)+(3/4+5/6):31/6


შეფასების სქემა:

პირველი დავალება ფასდება 4 ქულით, მე-2 დავალება ფასდება 6 ქულით.





შემაჯამებელი სამუშაო მე-3

მე-6 კლასი.

გამოვიანგარიშოთ:

1) (31/2:42/3+42/3:31/3)*44/5-5/6

2) 7,34-5,635+8,9

3)12,037+5,6-2,32


შეფსების სქემა:

პირველი დავალება ფასდება 6ქულით,მე-2 დავალება ფასდება 2 ქულით, მე-3 დავალება ფსდება2ქულით.





შემაჯამებელი სამუშაო მე-4
მე-6 კლასი.
1)      დავხაზოთ პარალელური და მართობული წრფეები.
2)      0 წერტილზე გავავლოთ a წრფიის მართობული და პარალელური წრფე.
3)      დავხაზოტ ფიგურა რომელსაც უამრავი სიმეეტრიის ღერძი აქვს.
4)      ავაგოთ მოცემული ფიგურის სიმეტრიული 0 წრფის მიმართ.





                                                       0






           5)მოვახდინოთ მოცემული ფიგურის პარალელური გადატანა შემდეგი მიმართულებით:                                                                                                                                                   
                                                                                            8                    6
                                                                                                 

                                               




შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება ორ ორი ქულით.





                          
შემაჯამებელი სამუშაო მე-5
                        მე-6 კლასი.
1)რამდენით განსხვავდება ერთი წრეწირის სიგრძე მეორისაგან, თუ მათი დიამეტრებია 3,5სმ და 4,8სმ?
2)მრავალწახნაგას რომელსაც 12 წიბო და6 წახნაგი აქვს,რამდენი წვერო ექნება?
3)გიგიმ ჩაიფიქრა რიცხვი გაამრავლა 4,5-ზე მიღებულ შედეგს გამოაკლო 12,8 და მიიღო5,2.რა რიცხვი ჩაუფიქრებია გიგის?
4)გავამარტივოთ გამოსახულება და გამოვთვალოთ მისი მნიშვნელობა თუ
X=3,7
0,8x+4,2-1,5x+24
5)ამოვხსნათ  განთოლება
2,5x+1,5x=8

შეფასების სქემა.
თითოეული დავალება ფასდება ორ-ორი ქულით.




შემაჯამებელი სამუშაო მე-6
მე-6 კლასი.

1)3კგ ატამი 6ლარი ღირს. რა ეღირება 12კგ ატამი?
2) რომელი ტოლობაა პროპორცია?
ა)35/7=45/9           ბ)4/9=3/7           გ)42/7=18/3   
3)პროპორციის გამოყენებით ამოვხსნატ განტოლება:
ა)7/x=4/9                               ბ)(x-9)/4=5/8     
4)მოცემული რიცხვებით  შევადგინოთ პროპორცია:
63;35;9;5
5)რუკაზე A     და B ქალაქებს შორის მანძილი 32სმ-ია; ვიპოვოთ მანძილი ამ ქალაქებს შორის  თუ რუკის მასშტაბია 1:800000.
6)121კგ თაფლი გაყვეს 5:6 პროპორციულ ნაწილებათ. ვიპოვოთ თითოეული ნაწილის მასა.

შეფასების სქემა:პირველი და მე-4 დავალება ფასდება ერთი ქულით,მე-2, მე-3, მე-5 და მე-6 დავალებები ფასდებაორ-ორი ქულით.


შემაჯამებელი სამუშაო მე-7
მე-6 კლასი.

1)გამოთვალე
17ტ623კგ-5ტ405კგ+8ტ347კგ
2)შევასრულოთ მითითებული მოქმედებები
132მ42სმ-14მ84სმ+37სმ5მმ
3)შეკრიბე მოცემული სიდიდეები27წთ38წმ+5სთ40წთ29წმ
4)დავამყაროთ შესაბამისობა

3მ25სმ

120წთ29წმ

2სთ29წმ

5000კგ

325სმ

5ტ










5)მარი ამბობს რომ 515წთ ეზინა,მიშიკომ კი თქვა, რომ 8სთ და20წთ მეზინაო.რომელს ეძინა მეტი და რამდენით?
6)გიორგის მტკაველი21სმ-ს შეადგენს, რამდენ მეტრს შეადგენს მისი  80 მტკაველი?
7)წამლის ერთი აბი 28მგ შაქარს შეიცავს. გამოთვალე შაქრის რაოდენობა რომელიც 4000 აბის დასამზადებლადაა საჭირო.

                     შეფასების სქემა:
პირველი, მე-2, მე-3 და მე-4 დავალებები ფასდება თითო ქულით, მე-5, მე-6 და მე-7 დავალებები ფასდება ორ-ორი ქულით.




    შემაჯამებელი სამუშაო მე-8
  მე-6 კლასი.

ნახაზების მიხედვით ვიპოვოთ ფიგურის ფართობი:

7სმ

4,8მმ

3,7სმ

12,4სმ

2,9მმ
       0
                                                             
                                                                                                                   

                                                                         

  შეფასების სქემა:თითოეული ფიგურის ფართობის გამოთვლა ფასდება ერთი ქულით.




შემაჯამებელი სამუშაო მე-9
მე-6 კლასი.

1)2)ნახსზის მიხედვით გამოვთვალოთ ფიგურის მოცულობა.



 



                                                                


                                                        
      
2)გამოვსახოთ კუბური სანტიმეტრით:
12მ³=Xსმ³
3)გამოვსახოთ კლ-ით:
125ლ=Xკლ
4)ჩავწეროთ მათემატიკურ ენაზე: X-ისა და 7-ის სხვაობა ავიყვანოთ კვადრატში და გავზარდოთ სამჯერ.
5)12 ლიტრიანი სათლი სავსეა თაფლით. რამდენი 0,4ლ-იანი ქილა გაივსება?    
6)შენადნობი, რომლის ზომებია 60სმ, 40სმ, 30სმ, იწონის 24 კგ-ს. მისგან დაამზადეს კუბი,რომლის წიბო 20სმ-ია.რას უდრის კუბის წონა?

შეფასების სქემა:
პირველი სამი დავალება ფასდება ტითო ქულით. მე-4 და მე-5 დავალებები ფასდება ორ ორი ქულით. მე-6 დავალება ფასდება 3 ქულით.



შემაჯამებელი სამუშაო მე-10
მე-6 კლასი.

1)შევადგინოთ  წინადადების უარყოფა:
„მდინარე მტკვარი საქართველოში ყველაზე დიდი მდინარეა“
2)დღის განმავლობაში ტემპერატურა იცვლებოდა ასე:9-სთ-ზე იყო 15, 12სთ-ზე -20, 3 სთ-ზე-23,6სთ-ზე კი19. ავაგოთ ხაზოვანი დიაგრამა.
3)“მერცხლები მოფრინდნენ და ჭიკჭიკით შემომძახეს: „გაზაფხულია, გაზაფხულია.“
4)თუ ყუთიდან ამოვიღებ ბურთებს, რომელი ფერის ბურთს აქვს  შანსი, რომ პირველივე ამოღებაზე ამოვიღო?
 






5)კატომ ამ კვირაში მიიღო შეფასებები: 8; 9; 9;   9; 10; 9; 9.
ვიპოვოთ : ა)მონაცემთა საშუალო; ბ)მოდა; გ)მედიანა; დ)დიაპაზონი.

შეფასების სქემა:

პირველი და მე-3  დავალება ფასდება თითო ქულით. მე-2 და მე-4 დავალება ფასდება ორ ორი ქულით. მე-5 დავალება ფასდება 4 ქულით.

No comments:

Post a Comment