შემაჯამებელი - 5 კლასი



  შემაჯამებელი სამუშაო 1
  მე-5 კლასი
       1)      მოცემული ციფრებისგან შევადგინოთ უდიდესი  და უმცირესი რიცხვი: 0;8;5;3.
      2)      დავშალოთ რიცხვი  თანრიგის ერთეულებათ:5632749
       3)ჩავჭწეროთ  ფიფქის ნაცვლად ისეთი ციფრები რომ უტოლობა ჭეშმარიტი იყოს:
6740*4 < 674063
4)საკლებია 63495 მაკლები საკლებზე 542-ით ნაკლებია. ვიპოვოთ სხვაობა.
5) შევასრულოთ მოქმედებები:
35642384-(2341785+495387)                                   54674389+ ( 4537897-3987568)

                 შეფასების  სქემა:
მე-2 და მე-3 დავალება  ფასდება თითო ქულით.
პირველი და მე-4 დავალება  ფასდება ორ-ორი ქულით.
მე-5 დავალება  ფასდება ოთხი ქულით.


შემაჯამებელი სამუშაო მე-2 
კლასი  მე-5
1)7249 გაზარდე 3-ჯერ და შეამცირე 5783-ით.
2)შევადაროთ:
ა)3504*216    4809*246                         ბ)5632:26     7325:24
3)ჩავწეროთ რიცხვი ათის ხარისხებით.
729643
4)გამოვთვალოთ:        5*10^2+2*7^2-64
5)სამკერვალო ფირმამ 12 დღეში 936 ლაბადა შეკერა. რამდენ ლაბადას შეკერავს ფირმა ერთი წლის განმავლობაში თუ იმავე თემპით იმუშავებს?  გავითვალისწინოთ,სამკერვალო ფირმა კვირაში 5 დღე მუშაობს, წელიწადში კი 52 სრული კვირა.
შეფასების სქემა:
თითოეული სავარჯიშო ფასდება ორი ქულით.
შემაჯამებელი  3
მე-5 კლასი
შევასრულოთ მოქმედებები:
1)800:25                           2)744:120                             3)8610:123
2) (150*18020-150*1014-26535):405-148


შეფასების სქემა:
პირველი, მე-2 და მე-3 დავალება  ფასდება თითო ქულით.
მე-4  დავალება  ფასდება 7 ქულით


    შემაჯამებელი  4
    მე-5 კლასი.
     1)      დავხაზოთ პარალელური და მართობული წრფეები.
     2)      დავხაზოთ წრეწირი და მოვნიშნოთ რადიუსი,დიამეტრი,ქორდა, რკალი და სექტორი.
     3)      დავხაზოთ სამკუთხედი კუთხეებისა დაგვერდების მიხედვით.
     4)      დავხაზოთ პარალელოგრამი,მარტკუთხედი,კვადრატი, რომბი და  ტრაპეცია.
     5)      დავხაზოთ მართი მახვილი და ბლაგვი კუთხეები.
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება ორი ქულით.



                        Semajamebeli samuSao   me-5

1)davxazoT prizma da vupasuxoT kiTxvebs:ramdeni wvero aqvs, ramdeni waxnagi aqvs,ramdeni wibo aqvs?
2)davakavSiroT erTmaneTTan sivrciTi figura da misi fuZe:


 




3)davakavSiroT erTmaneTTan sivrciTi figura da misi Slili:
 





  Semajamebeli samuSao me-6
1)vipovoT    k-(14536+12*237)    gamosaxulebis mniSvneloba,  Tu  k=84947.
2) gavamartivoT gamosaxuleba:
7342+b+3473.
3) gavxsnaT frCxilebi gamosaxulebaSi.
     (m-13)7
4) gamovitanoT mamravli frCxilebs gareT:
     15m-34m-12m
5) erT Taroze k wignia, meore Taroze ki 10-iT meti. Ramdeni wignia orive Taroze?
6) petre 1 saaTSi 12 detals amzadebs. Ramden detals daamzadebs 3 saaTSi?
7) Tevzi 3 kilogramia. is wuTSi 45 metrs curavs. Ramdens gacuravs 10 wuTSi?
saWiro monacemebi:
zedmeti monacemebi:
amoxsna da pasuxi:

   Sefasebis sqema:
Pirveli oTxi davaleba fasdeba TiTo quliT, me-5, me-6, me-7 davalebebi fasdeba or-ori quliT.



          Semajamebeli samuSao  me-7

1)amovxsnaT gantoleba:
a)12060-x=57030
b)900-x=167
g)684-x=233
d)X85489=318362
e)191880:x=3690
v)X:72=300
z)2x-300=500
T)800-x;3=75

Sefasebis  sqema:
aA,b,g,d,e,v davalebebi fasdeba TiTo quliT, xolo z da T davalebebi ki or-ori quliT.




         Semajamebeli samuSao me-8

1)   Ra nawilia gaferadebuli?

















2)SevasruloT moqmedebebi:
2/3+5/13
10/17-8/17
5*12/13
3)SevasruloT moqmedebebi: 127/9+31/9      152/7-43/7
4) gamovyoT mTeli da wiladi nawili
37/8
5)gadavaqcioT ara wesier wiladad:
123/4
6)   TamTam pirvel dRes wignis 2/9 waikiTxa, meore  dRes 4/9 nawili, ra nawili darCa TamTas wasakiTxi?

Sefasebis sqema:
Pirveli davaleba fasdeba erti quliT,meore davaleba fasdeba sami quliT, xolo me-3,me-4, me-4 da me-6 ki fasdeba or-ori quliT.




         Semajamebeli samuSao me-9

1)   gamovTvaloT :

a)   17dm43sm-5dm64sm
b)   9km135m+17km920m
g)23sT8wT-12sT15wT
d)18sT25wT=17sT47wT14wm
e)18c23kg-5c75kg
v)5t12c-2t8c
2)bavSvebma gemi gaakeTes da nakadulis dayolebaze gauSves. 1 wuTSi navma 30 metri gacura. Ras udris navis siCqare.
3)Tma TveSi 14mm-iT izrdeba. Ramden xanSi iqneba Tma 70sm-is?


   Sefasebis sqema:
Pirveli davaleba fasdeba eqvsi quliT, me-2 da me-3 davalebebi ki or- ori quliT.




შემაჯამებელი  სამუშაო მე 10
მე-5 კლასი.
1)დავხაზოთ მართკუთხედი რომლის სიგრძე 4სმ-ია,სიგანე 3სმ დავიპოვოთ მისი ფართობი.
2)დავხაზოთ კვადრატი რომლის გვერდი 5სმ-ია და ვიპოვო ფართობი.
3)ვიპოვოთ პარალელოგრამის ფართობი, რომლის გვერდი 6სმ-ია, მასზე  დაშვებული სიმაღლე კი 3სმ.
4)გამოვთვალოთ მართკუთხა სამკუთხედის ფართობი, თუ მისი კათეტებია 3სმ
და 4სმ.
5)ვიპოვოთ მართკუთხედის სიგანე, თუ მისი ფართობი 36სმ² სიგრძე კი 9სმ.

შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება 2ქულით.
       



No comments:

Post a Comment