თემატური_გეგმა-მათემატიკა_XI_კლასი
თემატური გეგმა
საგანი: მათემატიკა
კლასი: XI
მასწავლებლის სახელი, გვარი: მზია ბრაჭული
თემატური ერთეული
|
თემატიკა
|
თემატური ერთეულის შედეგი/მიზანი
|
აქტივობები/მეთოდები
|
სთ-ის რაო-ბა
|
სასწავლო რესურსები
|
შეფასების კომპონენტები
|
შენიშვნები
|
მათემატიკური ინდუქცია
|
ინდუქცია
უსასრულოდ დიდი და მცირე მიმდევრობები
მიმდევრობის ზღვარი
შემაჯამებელი წერა
|
მათ.XI.3მოსწავლე იყენებს მსჯელობა- დასაბუთების სხვადასხვა ხერხს
გამოიყენებენ საწინააღმდეგოს დაშვების მეთოდს ამოცანების ამოხსნისას ან რიცხვების შესახებ მარტივი დებულების დამტკიცებისას;
რაოდენობრივი მსჯელობისას ნიმუშზე მოახდენენ მსჯელობის ხაზის და დასკვნითი ნაწილის ანალიზს, აღნიშნავენ მის სუსტ და ძლიერ მხარეებს;
|
კითხვა პასუხი
|
8 2
|
დაფა
მარკერი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა
|
მონაცემთაშეგროვება
დაგროვილი სიხშირე
მონაცემთა წარმოდგენის ხერხები
შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებელი
შემაჯამებელი წერა
|
მათ.XI.12 მოსწავლე მოიპოვებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო მონაცემებს
მათ.XI.13მოსწავლე წარმოადგენს მონაცემებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით და ახდენს მათ ინტეპრეტაციას
აირჩევენ დაგამოიყენებენ მონაცემთა შეგროვების შესაფერის საშუალებას,
აირჩევენ მონაცემთა წარმოდგენის შესაფერის გრაფიკულ ფორმებს
დაასაბუთებენ თავის არჩევანს
|
კითხვა პასუხი
პროექტი
|
12 2
|
დაფა
მარკერი
ქსეროქსი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
ვექტორი
|
ვექტორის კოორდნატები
ვექტორის რიცხვზე
გამრავლება
ვექტორთა შეკრება
ორ ვექტორს შორის კუთხე
ვექტორის გამოყენება
სკალარული ნამრავლი
სკალარული ნამრავლის გამოყენება
ვექტორების კომპლანარულობა
ვექტორული ნამრავლი
შემაჯამებელი წერა
|
მათ.XI.8მოსწავლე ასრულებს ოპერაციებს ვექტორებზე და იყენებს ვექტორებს გეომეტრიული და საბუნებისმეტყველო პრობლემების გადაჭრისას
მოახდენენ ვექტორის სიგრძისა და მიმართებების ,ვექტორებზე ოპერაციებს და მათი თვისებების გეომეტრიულ და ფიზიკურ ინტერპრეტაციას ,გამოიყენებენ კოორდინატებს ვექტორებისა და ვექტორებზე ოპერაციების გამოსახვისას
|
კითხვა პასუხი
პროექტი
|
30 2
|
დაფა
მარკერი
ფიგურები
ქსეროქსი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
მიმართებები სივრცეში
|
წრფისა და სიბრტყის პარალელობა
წრფისა და სიბრტყის მართობულობა
ორი სიბრტყის მართობულობა
ორწახნაგა კუთხე
ორ სიბრტყეს შორის კუთხე
ორი სიბრტყის მართობულობა
შემაჯამებელ წერა
|
მათ.XI.11მოსწავლე იყენებს სივრცული ფიგურის კვეთებსა და გეგმილებს სივრცული ფიგურის შესასწავლად
იმსჯელებენ სივრცული ფიგურის კვეთის შესაძლო ფორმაზე .იპოვიან ფიგურის გეგმილს მითითებული პარალერული დაგეგმარებისას
|
კითხვა პასუხი
პროექტი
|
32 2
|
დაფა
მარკერი
ფიგურები
ქსეროქსი
კომპიუტერი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
გეომეტრიული გარდაქმნები
|
ღერძული და ცენტრული სიმეტრია
პარალერული გადატანა
მობრუნება
შემაჯამებელი
|
მათ.XI.11მოსწავლე იყენებს სივრცული ფიგურის კვეთებსა და გეგმილებს სივრცული ფიგურის შესასწავლად
იმსჯელებენ სივრცული ფიგურის შესაძლო ფორმაზე მისი კვეთის მიხედვით
|
კითხვა პასუხი
პროექტი
|
12 2
|
დაფა
მარკერი
ფიგურები
ქსეროქსი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
ტრიგონომეტრიული ფუნქციები
|
პერიოდულობა
ლუწი და კენტი ფუნქციები
ტრიგონომეტრიული ფუნქციის ნიშნები
დაყვანის ფორმულები
ტრიგონომეტრიული ფუნქციის გრაფიკები
შემაჯამებელი წერა
|
მათ.XI.5 მოსწავლე იყენებს ფუნქციებსა და მათ თვისებებს რეალური ვითარების მოდელირებისა და მის შესასწავლად
მათXI.6`. მოსწავლე იყენებს გრაფიკულ,ალგებრულ მეთოდებს ან/და ტექნოლოგიებს ფუნქციის/ფუნქციათა ოჯახის თვისებების სესასწავლად
გამოიყენებენ ფუნქციებს და მათ თვისებეს რეალური პროცესების მოდელირებისას, გამოიყენებენ შესაფერის გრაფიკულ, ალგებრულ მეთოდებს ,ფუნქციის ისეთი თვისებების დასადგენათ, როგორიცაა ზრდადობა პერიოდულობა,ექსტრემუმები
|
კითხვა პასუხი
პროექტი
|
26 2
|
დაფა
მარკერი
ქსეროქსი
კომპიუტერი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
მაჩვენებლი
ანი და ლოგარითმული ფუნქციები
|
მაჩვენებლიანი ფუნქცია
ლოგარითმული ფუნქცია
თვისებები
გრაფიკი
გამოყენების მაგალითები
შემაჯამებელი წერა
|
მათ.XI.5 მოსწავლე იყენებს ფუნქციებსა და მათ თვისებებს რეალური ვითარების მოდელირებისა და მის შესასწავლად
მათXI.6`. მოსწავლე იყენებს გრაფიკულ,ალგებრულ მეთოდებს ან/და ტექნოლოგიებს ფუნქციის/ფუნქციათა ოჯახის თვისებების სესასწავლად
გამოიყენებენ ფუნქციებს და მათ თვისებეს რეალური პროცესების მოდელირებისას, გამოიყენებენ შესაფერის გრაფიკულ, ალგებრულ მეთოდებს,აღწერს თუ რა გავლენას მოახდენს ფუნქციის პარამეტრების ცვლილება ფუნქციის გრაფიკზე
|
კითხვა პასუხი პროექტი
|
14 2
|
დაფა
მარკერი
ქსეროქსი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
ალბათობა
|
კობინატორიკა
ძირითადი ფორმულები
ხდომილობათა სივრცე
ხდომილობის ალბათობა
ოპერაციები ხდომილობაზე
გეომეტრიული ალბათობა
შემაჯამებელი წერა
|
მათ.XI.14.მოსწავლე აღწერს შემთხვევითობას ალბათური მოდელების საშუალებით
მათXI.15.მოსწავლე აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და აყალიბებს დასკვნებს
აღწერს შემთხვევითი ექსპერიმენტის ელემენტარულ ხდომილობათა სივრცეს,დაითვლის რთულ ხდომილობათა ალბათობებს კომბინატორული ანალიზის გამოყენებით
|
კითხვა პასუხი პრეზენტაცია
|
16 2
|
დაფა
მარკერი
ფიგურები
ქსეროქსი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
განტოლებები
|
ბიკვადრატული
ირაციოლანური
პარამეტრისშემცვლელი განტოლებები
შემაჯამებელი წერა
|
მათ.XI.5 მოსწავლე იყენებს ფუნქციებსა და მათ თვისებებს რეალური ვითარების მოდელირებისა და მის შესასწავლად
მათXI.4მოსწავლე წყვეტს პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე პრობლემებს
გამოიყენებენ ფუნქციებს და მათ თვისებეს რეალური პროცესების მოდელირებისას, გამოიყენებენ შესაფერის გრაფიკულ, ალგებრულ მეთოდებს
|
კითხვა პასუხი პრეზენტაცია
|
20 2
|
დაფა
მარკერი
ქსეროქსი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
|
უტოლობები
|
ინტერვალთა მეთოდი
ირაციონალური უტოლობები
პარამეტრის შემცვლელი უტოლობები
|
მათ.XI.5 მოსწავლე იყენებს ფუნქციებსა და მათ თვისებებს რეალური ვითარების მოდელირებისა და მის შესასწავლად
მათXI.4მოსწავლე წყვეტს პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე პრობლემებს
გამოიყენებენ ფუნქციებს და მათ თვისებეს რეალური პროცესების მოდელირებისას, გამოიყენებენ შესაფერის გრაფიკულ, ალგებრულ მეთოდებს
|
კითხვა პასუხი პრეზენტაცია
|
30 2
|
დაფა
მარკერი
ქსეროქსი
|
საკლასო
საშინაო
შემაჯამებელი
|
ძირითადილიტერატურა: მათემატიკა 11 გ.გოგიშვილი, თ. ვეფხვაძე,ი.მებონია,ლ.ქურჩიშვილი
გავიმეოროთ მათემატიკა I-II ნაწილი გ.გოგიშვილი, თ.ვეფხვაძე,ი.მებონია,ლ.ქურჩიშვილი
No comments:
Post a Comment