შემაჯამებელი - 7 კლასი

                  შემაჯამებელი სამუშაო პირველი
მე-7 კლასი.

      1)      ვიპოვოთ 83-ის 15 გაყოფისას მიღებული ნაშთისა განაყოფის ნამრავლი.
      2)      X-ის  7-ზე გაყოფისას მღებული ნაშთია 5. ვიპოვოთ (3x+4)-ის 7-ზე გაყოფისა მიღებული ნაშთი.
      3)      X  მარტივი რიცხვია. რამდენი გამყოფი აქვს12x-ს. X#2, x#3.
      4)      ვიპოვოთ უმცირესი ნატურალური რიცხვი რომელის 4-ზე,5-ზე და7-ზე გაყოფისას  ნაშთია 3.
      5)       გვაქვს ერთი სახის 45 ყვავილი,მე-2 სახის 36 ყვავილი, მე-3 სახის 18 ყვავილი.რამდენი  თაიგულის შეკვრა შეიძლება, თუ თითოეულ თაიგულში ყვავილების ერთი სახეობის თანაბარი რაოდენობაა?



შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება ორი ქულით.





შემაჯამებელი სამუშაო მე-2
მე-7 კლასი.


1)დავასახელოთ წერტილები რომელის ABCD  კვადრატს ეკუთვნის,
და ის წერტილები რომლებიც არ ეკუთვნის.

                         
          
      2)დავასახელოთ DC  წრფის  პარალელური, გადამკვეთი და აცდენილი წრფეები.


              
                             
3)დავასახელოთ  <LOM-ის  მოსაზღვრე და ვერტიკალური კუთხეები.

                                 
  
                       


                           
4)A,B,C წერტილები ერთ წრფეზე მდებარეობენ AB =18,34მ,  AC =5,8მ ვიპოვოთ მანძილი AB და AC  მონაკვეთების შუა წერტილებს შორის.
            შეფასების სქემა:
პირველი და მესამე დავალება ფასდება ორ-ორი ქულით.მე-2 და მე-4 სამ-სამი ქულით.





შემაჯამებელი სამუშაო მე-3
   მე-7 კლასი.

გამოვიანგარიშოთ:
1)-5*7-49:7-74
2)3,6 : (-0,4)+7,2*(-3)+9,8
3)-51/3*5/8-3/4:8/9+21/3

შეფასების სქემა:პირველი დავალება  ფასდება ორი ქულით. მე-2 და მე-3 დავალება ფასდება ოთხ- ოთხი ქულით.





შემაჯამებელი სამუშაო მე-4
 მე-7 კლასი.

1)დღის განმავლობაში  თბილისის რკინიგზის სადგურში სხვადასხვა მიმართულებით წარმოდგენილია პიქტოგრამით. ავაგოთ სვეტოვანი დიაგრამა და ვუპასუხოთ  კითხვებს: რომელ ქალაქში გაიყიდა ყველაზე მეტი ბილეთი და რომელ ქალაქში ყველაზე ნაკლები.                                                                          სიხშირე
ბათუმი
+++++++++++++++++++++++

ოზურგეთი
+++++++++++++++++++++

ბორჯომი
+++++++++++++++

ახალციხე
++++++++++

ფოთი
+++++++++++++

თელავი
+++++++++++++++++++


+უტოლდება 50 ბილეთს
2)ტეხილის ორი გვფრდი ტოლია და თითოეული ტოლია5სმ-ის.დანარჩენი სამი გერდი ექვს-ექვს სანტიმერს უდრის. ვიპოვოთ ტეხილის სიგრძე.
3)დახაზეთ სამკუთხედი დ აოთკუთხედი ისე რომ მათი თანაკვეთა (საერტო ნაწილი)
იყოს ა)ოთხკუთხედი           ბ)სამკუთხედი             გ)მონაკვეთი
4)ვპოვოთ ნახაზის მიხედვით  ფართობი და პერიმეტრი.




                         
                      


                            შეფასების სქემა:
პირველი და მე-3 დავალება ფასდება სამ-სამი ქულით.მე-2 დავალება ფასდება 2 ქულით. მე-4 დავალება ფასდება 2ქულით.




შემაჯამებელი სამუშაო-მე5
მე-7 კლასი
ამოვხსნსთ განტოლება:
     1)      24X=-48
     2)      2)3/8K=13/24
     3)      49Y+37=81
     4)      7(5X-4)=38
     5)      14X-(17-3X)=10X+(3+4X)

შეფასების სქემა:
პირველი დავალება ფასდება 1 ქულით.მე-3, მე-2 და მე-4 დავალება ფასდება ორ- ორი
ქულით. მე-5 დავალება ფასდება 3 ქულით.


           შემაჯამებელი სამუშაო მე-6
            მე-7 კლასი.
1)ავაგოთ წერტილი  T(-4;5)

2) ვიპოვოთ წერტილის კოორდინატები. 


                                    
                                                                        
3) ავაგოთ ფიგურა მოცემული წერტილებით და ვიპოვოთ ამ ფიგურის ფართობი.
A(4;3),  B(4;8)  C(9;3);  D(9;8).
4)სამმა ფერმერმა 20400 ლარად ტრაქტორი იყიდა. ცნობილია, რომ პირველმა ფერმერმა სამჯერ მეტი  თანხა გაიღო, ვიდრე მეორემ, მეორემ კი-ოთხჯერ მეტი, ვიდრე მესამემ. რა თანხა გაიღო თითოეულმა მათგანმა?


შეფასების სქემა:
პირველი და მე-2 დავალება ფასდება ორ-ორი ქულით. მე-3 და მე-4 დავალება ფასდება სამ-სამი ქულით.




შემაჯამებელი სამუშაო  მე-7
მე-7 კლასი.
პროპორციის გამოყენებით ამოვხსნათ განტოლება.
       1)      (2x-1)/3=1/2
       2)      6/(3x+2)=2/5
      3)      5/6=10/(2x-3)
      4)      ი კომბაინი რაღაც დროში მოსავალს 32 ჰა ფართობიდან იღებს მოსავალს.რა ფართობიდან აიღებს მოსავალს  იმავე დროში 4 ასეთი კომბაინი?


შეფასების სქემა:

პირველი,მე-2 დამე-3 დავალება ფასდება ორ-ორი ქულით. მე-4 დავალება ფასდება 4 ქულით.






შემაჯამებელი სამუშაო მე-8
მე-7 კლასი

1)ჩავწეროთ პროცენტის სახით5/10.
2)ჩავწეროთ რიცხვის სახით 55%.
3)ვიპოვოთ 180-ის 25%.
4)ვიპოვოთ რიცხვი რომმლის 20% 75-ია.
5)ვიპოვოთ 8 რამდენი პროცენტია 32-ის.
6)ვიპოვოთ პროცენტული ცვლილება 850-დან 1700-მდე.
7)ფეხსაცმელი 250 ლარი ღირდა. ჯერ  გაიაფდა 5%-ით, შემდეგ 10%-ით.რა      ღირს ფეხსაცმელი ახლა?
8)ტელევიზორი 20%-იანი გაიაფების შემდეგ 460 ლარი ღირს. რა ღირდა ტელევიზორი გაიაფებამდე?


შეფასების სქემა:
პირველი 6 დავალება ფასდება თითო ქულით.მე-7 და მე-8 დავალება ფასდება ორ-ორი ქულით.
შემაჯამებელი სამუშაო მე-9
მე-7 კლასი.

1)ვიპოვოთ  ოთხკუთხედის  გვერდები, თუ მისი გვერდების შეფარდებაა                                                                                                                  
    - 2:3:2:4 დაპერიმეტრი 121სმ-ია.
2)ვიპოვოთ სამკუთხედის კუთხეები ,თუ ისინი ისე შეეფარდება ერთმანეთს როგორც 1:2:1
3)a და b პარალელური წრფეების  c წრფით გადაკვეთისას ერტი კუთხე 20-ით მეტია მეორეზე, ვიპოვოთ დანარჩენი კუთხეები.
4)ვიპოვოთ მართკუთხა სამკუთხედის მედიანა,თუ  ჰიპოტენუზა 24 სმ-ია.
5)ვიპოვოთ ტოლფერდა სამკუთხედის კუუთხეები,თუ ფერდთან მდებარე გარე კუთხე 150 -ია.


სეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება 2 ქულით.





შემაჯამებელი სამუშაო მე-10
მე-7 კლასი.
1)ვთქვათ A არის პირველი 10 ნატურალური რიცხვი, B კი მარტივი რიცხვები 20-მდე.ვიპოვოთ:
ა) AB      ბ)AB    გ)A/B                                                                      
2)ვიპოვოთ უცნობი კუთხე:


                                                                                            
                  
                                                                                     
                                                                                                                                                  
                                                                                                                                        
                                            
3)გავამარტივოთ:   (y³²*y²³)³:y³³
4)გავამარტივოთ გამოსახულება:
(x+4)²+(x+3)(x-3)-5(x²-8)
5)ამოვხსნათ განტოლება:
5(7x+4)-(9x-14)=25
   
შეფასების სქემა:
თითოეული დავალება ფასდება 2 ქულით
.

No comments:

Post a Comment